استاندارد-سازی-۵-ورزشگاه-در-گیلان -<-span><-span><-p> " />  استاندارد-سازی-۵-ورزشگاه-در-گیلان -<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6921 تاریخ انتشار : ۱۲فروردین ۱۴۰۲ ساعت 16:07

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

 استاندارد سازی ۵ ورزشگاه در گیلان 

اجرای ۱۵ طرح عمرانی در حوزه ورزش گیلان


	 استاندارد سازی ۵ ورزشگاه در گیلان 

مدیر کل ورزش و جوانان استان از اجرای ۱۵ طرح عمرانی در حوزه ورزش گیلان خبر داد و گفت: ۵ ورزشگاه گیلان استاندارد سازی  و ۷ استخر ورزشی هم راه اندازی مجدد شدند.
به گزارش نیمرخ گیلان/ جهانبخش آرمان در گفتگو با مهر با اشاره به اقدامات ارزشمند در حوزه ورزش گیلان اظهار کرد: ظرفیت‌های ورزشی گیلان در رشته‌های مختلف ستودنی است.
وی از اجرای ۱۵ طرح عمرانی در حوزه ورزش گیلان خبر داد و افزود: این تعداد پروژه عمرانی با اعتبار حدود ۱۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بازسازی اماکن ورزشی در گیلان، بیان کرد: برقراری عدالت زیرساختی در حوزه ورزش گیلان مورد تاکید فراوان است و در اولویت قرار دارد.
آرمان مرمت و بازسازی اماکن ورزشی گیلان را از برنامه‌های اولویت دار اداره‌کل ورزش و جوانان برشمرد و بیان کرد: در سال گذشته ۴۷ سالن ورزشی در تمام شهرهای گیلان مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت.

استاندارد سازی ۵ ورزشگاه گیلان
وی از استانداردسازی ۵ ورزشگاه گیلان خبر داد و افزود: اقدامات خوبی در بخش تقویت زیرساخت‌های ورزشی گیلان در سال گذشته صورت گرفت که این روند در سال جاری استمرار خواهد داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه زمین چمن ورزشگاه شهید عضدی رشت وضعیت مطلوبی نداشت، گفت: طرح بازسازی و مرمت چمن و جایگاه هواداران ورزشگاه شهید عضدی رشت در مرحله بهره برداری قرار دارد.
آرمان از بازسازی کامل ورزشگاه شهید عضدی رشت خبر داد و اضافه کرد: وجود دو باشگاه پر هوادار سفیدرود و داماش می‌طلبد ورزشگاه شایسته ای در اختیار این دو باشگاه قرار گیرد.

راه اندازی مجدد ۷ استخر ورزشی در گیلان
وی از راه اندازی مجدد ۷ استخر ورزشی در گیلان خبر داد و افزود: این تعداد استخرهای ورزشی به طور کامل راکد و بلااستفاده شده بود که با پیگیری‌ها به ثمر نشست و دوباره راه اندازی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر اینکه افزایش سرانه ورزشی استان در اولویت قرار دارد، گفت: ارتقای سرانه ورزشی گیلان منجر به درخشش استعدادها در این بخش می‌شود.
آرمان با بیان اینکه گیلان ۱۲۳ ورزشکار و قهرمان بین المللی دارد، اضافه کرد: ورزشکاران و قهرمانان ملی و بین‌المللی گیلان تجلیل شدند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید